
Wydarzenia i nowości
Konstrukcje
Publikacje
Producenci
Dachy skośne
Publikacje
Producenci
Dachy płaskie
Publikacje
Producenci
Pokrycia dachowe
Pokrycia ceramiczne
Publikacje
Producenci
Pokrycia cementowe
Publikacje
Producenci
Pokrycia blaszane
Publikacje
Producenci
Papy
Publikacje
Producenci
Gonty bitumiczne
Publikacje
Producenci
Łupek
Publikacje
Producenci
Płyty dachowe
Publikacje
Producenci
Inne
Publikacje
Producenci
Dachy zielone
Publikacje
Producenci
Dachy odwrócone
Publikacje
Producenci
Okno w dachu
Publikacje
Producenci
Folie dachowe
Publikacje
Producenci
Ocieplenia dachów skośnych
Publikacje
Producenci
Ocieplenia dachów płaskich
Publikacje
Producenci
Akcesoria dachowe
Publikacje
Producenci
Kominy
Publikacje
Producenci
Rynny i odwodnienia
Publikacje
Producenci
Ochrona odgromowa
Publikacje
Producenci
Renowacja
Publikacje
Producenci
Chemia budowlana
Publikacje
Producenci
Maszyny i narzędzia
Publikacje
Producenci
Obróbki blacharskie
Publikacje
Producenci
Poddasza
Publikacje
Producenci
Wentylacja dachów
Publikacje
Producenci
Dom energooszczędny
Publikacje
Producenci
Proekologiczne budowanie
Publikacje
Producenci
Instrukcje
Poradnik
Publikacje
Producenci
Dylematy
Inne
TV Dachy
Forum szkół
Dla dekarzy
Z życia PSD
Szkolenia
Budownictwo w statystykach
BHP na budowie
Rzeczoznawcy
Organizacje branżowe
Targi
Wydawnictwa
Konkursy i szkolenia
Kontakt

|
|
Strona główna >>
Wydarzenia i Nowo������ci
|
Publikacje / Wydarzenia i Nowo������ci |
|
|
|
|
ROCKWOOL: nowe portfolio produktów do dachów płaskich [ 21.06.2016 ]
Inwestorzy obiektów komercyjnych coraz większą uwagę zwracają na jak najwyższą efektywność energetyczną budynków. Projektanci z kolei często wykorzystują powierzchnie dachów płaskich jako powierzchnie użytkowe – miejsce montażu urządzeń i instalacji lub miejsce do rekreacji. Wychodząc naprzeciw tym tendencjom ROCKWOOL prezentuje nowe materiały izolacyjne do dachów płaskich – płyty HARDROCK MAX i MONROCK MAX E – produkty o najwyższej twardości i wytrzymałości, a jednocześnie świetnych parametrach izolacyjnych. |
|
Produkty VELUX w aplikacji Apple HomeKit [ 20.06.2016 ]
Już wkrótce produkty firmy VELUX będą uwzględnione w najnowszej aplikacji Apple HomeKit – ogłosiła firma Apple podczas Światowej Konferencji Programistów 2016 (WWDC) w San Francisco. |
|
Jubileusz 10-lecia Stowarzyszenia DAFA
[ 16.06.2016 ]
Stowarzyszenie Wykonawców Dachów Płaskich i Fasad DAFA rozpoczęło działalność 10 lat temu. Jubileuszowe spotkanie odbyło się 2 czerwca w miejscowości Ołtarzew. Uroczystość uświetniło swoją obecnością 130 członków i reprezentantów firm członkowskich. |
|
Fabryka BRAAS w Opolu ma już 20 lat [ 16.06.2016 ]
W czerwcu 1996 roku uruchomiono pierwszą w Polsce fabrykę BRAAS. 20 lat później zlokalizowany w Opolu zakład produkcyjny nadal jest jednym z najnowocześniejszych tego typu obiektów w kraju, a dachówki marki BRAAS są synonimem jakości i niezawodności. |
|
ROCKWOOL zainwestował 330 mln zł w nową linię produkcyjną [ 14.06.2016 ]
Rockwool, lider produkcji materiałów izolacyjnych z wełny skalnej, uruchamia nową linię produkcyjną w Cigacicach. Inwestycja pochłonęła 330 mln złotych. Nowa linia produkcyjna pozwoli na uzyskanie lepszych parametrów jakościowych produktów, większą wydajność i jeszcze wyższą ochronę środowiska. Jednocześnie producent wprowadza nowe portfolio produktów do izolacji dachów płaskich oraz ścian zewnętrznych. |
|
Ty projektujesz, VELUX promuje, Klient zyskuje – konkurs [ 12.06.2016 ]
Firma VELUX zaprasza architektów i inwestorów do udziału w konkursie Ty projektujesz, VELUX promuje, Klient zyskuje. Celem akcji jest stworzenie kolekcji obiektów referencyjnych z płaskim dachem. Kolekcja zostanie opublikowana na stronie internetowej firmy VELUX i będzie szeroko udostępniana – jako inspiracja oraz zestaw gotowych rozwiązań technicznych i najlepszych praktyk. |
|
Saint-Gobain nadaje nowe znaczenie swojej marce [ 06.06.2016 ]
2 czerwca podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Z kolei ciepłe i żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain. |
|
Jedyna w Polsce Szkoła Dekarska Protan – zapisy trwają! [ 01.06.2016 ]
Praktyczna nauka zgrzewania membran oraz zastosowania produktów i rozwiązań systemowych to głównej obszary tematyczne, na których skupią się uczestnicy Szkoły Dekarskiej Protan Polska, mieszczącej się w Pabianicach. Na jedyny tego typu program z zakresu poprawnej instalacji dachów z membraną dachową z PVC prowadzony jest obecnie nabór na kolejne zjazdy szkoleniowe. |
|

Nasze portale
|