Wydarzenia i nowości Konstrukcje       Publikacje       Producenci Dachy skośne       Publikacje       Producenci Dachy płaskie       Publikacje       Producenci Pokrycia dachowe       Pokrycia ceramiczne             Publikacje             Producenci       Pokrycia cementowe             Publikacje             Producenci       Pokrycia blaszane             Publikacje             Producenci       Papy             Publikacje             Producenci       Gonty bitumiczne             Publikacje             Producenci       Łupek             Publikacje             Producenci       Płyty dachowe             Publikacje             Producenci       Inne             Publikacje             Producenci Dachy zielone       Publikacje       Producenci Dachy odwrócone       Publikacje       Producenci Okno w dachu       Publikacje       Producenci Folie dachowe       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów skośnych       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów płaskich       Publikacje       Producenci Akcesoria dachowe       Publikacje       Producenci Kominy       Publikacje       Producenci Rynny i odwodnienia       Publikacje       Producenci Ochrona odgromowa       Publikacje       Producenci Renowacja       Publikacje       Producenci Chemia budowlana       Publikacje       Producenci Maszyny i narzędzia       Publikacje       Producenci Obróbki blacharskie       Publikacje       Producenci Poddasza       Publikacje       Producenci Wentylacja dachów       Publikacje       Producenci Dom energooszczędny       Publikacje       Producenci Proekologiczne budowanie       Publikacje       Producenci Instrukcje Poradnik       Publikacje       Producenci Dylematy Inne TV Dachy Forum szkół Dla dekarzy       Z życia PSD       Szkolenia Budownictwo w statystykach BHP na budowie Rzeczoznawcy Organizacje branżowe Targi Wydawnictwa Konkursy i szkolenia Kontakt

  Strona główna
 

 

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

Cykl szkoleń dla SUPERDEKARZY rozpoczęty:
„Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”

 - Cykl szkoleń dla SUPERDEKARZY rozpoczęty:<br /> „Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”
Szkolenie dla SUPERDEKARZY w Opolu. Fot. Monier Braas

Firma Monier Braas rozpoczęła cykl szkoleń wśród certyfikowanych SUPERDEKARZY pt. ”Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta”. Jak rozmawiać z kontrahentem, jak zaprezentować mu swoją firmę oraz kosztorys? Tego, jako pierwsi dowiedzieli się SUERDEKARZE podczas zajęć w Opolu, zorganizowanych pod koniec marca.

Rozmowa z klientem stanowi dużą część pracy każdego dekarza. Dlatego umiejętne jej poprowadzenie stanowi ogromny atut w tej branży. – Podczas kursu dowiedziałem się o rzeczach, które nie wymagają wielkiego nakładu, a które mogą spowodować, że klient jeszcze pozytywniej oceni moją firmę i ofertę. To bardzo ważne, zwarzywszy na to, że właśnie od naszej rozmowy zależy, czy dostaniemy zlecenie, czy nie – przyznaje SUPERDEKARZ Edward Grzegorek z firmy Dobry Dach. Podobnego zdania jest Jarosław Pawłowski, który nie ukrywa, że szczególnie ćwiczenia praktyczne pokazały mu, jak ważna jest umiejętność rozmawiania z klientem i jego słuchania. – „Wymagający klienci” zdarzają się w każdej branży, także i naszej. My musimy oczywiście profesjonalnie wykonać zleconą inwestycję, ale także rzetelnie go obsłużyć. Wtedy obie strony będą zadowolone – dodaje SUPERDEKARZ, Jarosław Pawłowski z firmy Jar-Dach.

Szkolenie w Opolu składało się zarówno z zajęć teoretycznych, jak i praktycznych. I było pierwszym tego typu szkoleniem organizowanym przez Monier Braas. Jednak, jak zapowiadają przedstawiciele firmy, w tym roku taki kurs przejdą kolejne grupy certyfikowanych SUERDEKARZY. – Jako nowoczesna firma wychodzimy poza schemat szkoleń typowo technicznych. Poszerzamy ich zakres o tematykę związaną m.in. z komunikacją. Chcemy by współpracujący z nami dekarze kompleksowo podchodzili do „obsługi klienta”. Tego wymaga od fachowców współczesny rynek - podkreśla Dariusz Smolis, Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.

Na zakończenie szkolenia w Opolu SUPERDEKARZE otrzymali certyfikat świadczący o udziale w szkoleniu. Na kolejne 3 lata przedłużony został im także certyfikat Braas.

Całodniowe zajęcia poprowadził Rafał Zdańkowski z Pracowni Psychologicznej ProBono z Krapkowic.

Źródło: www.superdekarz.pl

 
 
do góry



Nasze portale



Partnerzy

  Kontakt