Wydarzenia i nowości Konstrukcje       Publikacje       Producenci Dachy skośne       Publikacje       Producenci Dachy płaskie       Publikacje       Producenci Pokrycia dachowe       Pokrycia ceramiczne             Publikacje             Producenci       Pokrycia cementowe             Publikacje             Producenci       Pokrycia blaszane             Publikacje             Producenci       Papy             Publikacje             Producenci       Gonty bitumiczne             Publikacje             Producenci       Łupek             Publikacje             Producenci       Płyty dachowe             Publikacje             Producenci       Inne             Publikacje             Producenci Dachy zielone       Publikacje       Producenci Dachy odwrócone       Publikacje       Producenci Okno w dachu       Publikacje       Producenci Folie dachowe       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów skośnych       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów płaskich       Publikacje       Producenci Akcesoria dachowe       Publikacje       Producenci Kominy       Publikacje       Producenci Rynny i odwodnienia       Publikacje       Producenci Ochrona odgromowa       Publikacje       Producenci Renowacja       Publikacje       Producenci Chemia budowlana       Publikacje       Producenci Maszyny i narzędzia       Publikacje       Producenci Obróbki blacharskie       Publikacje       Producenci Poddasza       Publikacje       Producenci Wentylacja dachów       Publikacje       Producenci Dom energooszczędny       Publikacje       Producenci Proekologiczne budowanie       Publikacje       Producenci Instrukcje Poradnik       Publikacje       Producenci Dylematy Inne TV Dachy Forum szkół Dla dekarzy       Z życia PSD       Szkolenia Budownictwo w statystykach BHP na budowie Rzeczoznawcy Organizacje branżowe Targi Wydawnictwa Konkursy i szkolenia Kontakt

  Strona główna
 

 

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

MONIER - Nowa grupa w branży pokryć dachowych. Po sprzedaży większości udziałów, Lafarge Roofing zmienił nazwę na Monier.

 - MONIER - Nowa grupa w branży pokryć dachowych. Po sprzedaży  większości udziałów, Lafarge Roofing zmienił nazwę na Monier.
1 marca 2007 r. PAI Partners – jeden z czołowych Funduszy Inwestycyjnych w Europie nabył 65 % udziałów w Lafarge Roofing. Lafarge Group pozostaje w posiadaniu 35 %.
W wyniku sprzedaży, Lafarge Roofing przekształcono w niezależny podmiot rynkowy.

Od 1 stycznia 2008 r., ten wiodący międzynarodowy producent materiałów dachowych, elementów systemów dachowych i systemów kominowych funkcjonuje pod nową nazwą Monier. Nazwa ta obowiązuje we wszystkich oddziałach światowych dotychczasowego Lafarge Roofing. Na rynku polskim oznacza to zmianę nazwy firmy
Lafarge Dachy Sp. o.o. na Monier sp. zo.o.

Historia i wizja Monier
Monier dążyć będzie do osiągnięcia pozycji preferowanego dostawcy produktów dachowych na wszystkich swoich lokalnych rynkach na świecie. Podejście to wyrażone jest w wizji spółki: „Być pierwszorzędnym wyborem, gdy liczy się jakość dachu”.
Od połowy ubiegłego stulecia Monier należy do portfela marek firmy Redland - partnera, który w roku 1953 wspólnie z Rudolfem H. Braasem zapoczątkował przemysłową produkcję dachówek w Niemczech. Marka Monier została stworzona i ugruntowała swoją pozycję w Australii, Azji Południowo-Wschodniej oraz w USA. Jest więc dobrze znana na rynkach reprezentujących połowę ludności świata i cieszy się doskonałą reputacją. Dlatego też wybrano ją do reprezentowania działalności całej Grupy na świecie.

Wszędzie tam, gdzie w centrum zainteresowania znajduje się Grupa jako całość, występować będzie konsekwentnie jako Monier (np. na rynku pracy). Jednak w krajach, w których lokalne marki produktów mają ugruntowaną, silną pozycję będzie miało miejsce wyraźne określenie pozycji marek i produktów przedsiębiorstwa. Wysoka jakość produktów i usług sprawia, że w wielu krajach Monier już jest takim samym synonimem jakości pokryć dachowych, jak np. Braas w Niemczech i Polsce, czy Redland w Wielkiej Brytanii. „Siła naszych marek należy do naszych największych wartości. Ich dalszy rozwój jest jednym z naszych centralnych zadań ", wyjaśnia Jean-Christophe Barbant, Prezes Zarządu Grupy Monier.

 - MONIER - Nowa grupa w branży pokryć dachowych. Po sprzedaży  większości udziałów, Lafarge Roofing zmienił nazwę na Monier.
Nowe logo i wizerunek korporacyjny
Wraz ze zmianą nazwy zostanie wprowadzone na całym świecie nowe logo i nowoczesny wizerunek korporacyjny. Logo odzwierciedla pozycję Grupy. Wyraźne litery w napisie Monier oznaczają fundament, na którym opiera się firma – wieloletnią obecność na rynku i doświadczenie, techniczny know-how, dobre relacje z klientami i niezawodność, czyli wartości, na których zbudujemy sukces w przyszłości. Grafika umieszczona nad napisem ma charakter symboliczny - Monier oferuje więcej, niż tylko dach nad głową. Kolory, formy i łagodne fale odwołują się do harmonii z naturą, estetyki i bezpiecznego dachu nad głową. .

Braas i RuppCeramika w Polsce pod logo Monier
„Korzystając ze zmian korporacyjnych, także na polskim rynku marki Braas i RuppCeramika odświeżą swój wizerunek. Ciągłość połączona z dynamiką, umożliwiająca oferowanie klientom najlepszego, dopasowanego do jego potrzeb produktu i elastycznego zakresu obsługi serwisowej – to wartości, które w oryginalny sposób wyrażać ma nowe wzornictwo folderów, cenników, strony internetowej itp.
Produkty Braas i RuppCeramika w najwyższym stopniu realizują przesłanie Monier.
Tak więc w przeszłości, teraz i w przyszłości mogą liczyć na nasz pewny dach nad głową i to dach w najlepszym stylu” – mówi Wojciech Gątkiewicz, Prezes Zarządu
Monier Sp. z o.o.

 
 
do góry



Nasze portale



Partnerzy

  Kontakt