Wydarzenia i nowości Konstrukcje       Publikacje       Producenci Dachy skośne       Publikacje       Producenci Dachy płaskie       Publikacje       Producenci Pokrycia dachowe       Pokrycia ceramiczne             Publikacje             Producenci       Pokrycia cementowe             Publikacje             Producenci       Pokrycia blaszane             Publikacje             Producenci       Papy             Publikacje             Producenci       Gonty bitumiczne             Publikacje             Producenci       Łupek             Publikacje             Producenci       Płyty dachowe             Publikacje             Producenci       Inne             Publikacje             Producenci Dachy zielone       Publikacje       Producenci Dachy odwrócone       Publikacje       Producenci Okno w dachu       Publikacje       Producenci Folie dachowe       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów skośnych       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów płaskich       Publikacje       Producenci Akcesoria dachowe       Publikacje       Producenci Kominy       Publikacje       Producenci Rynny i odwodnienia       Publikacje       Producenci Ochrona odgromowa       Publikacje       Producenci Renowacja       Publikacje       Producenci Chemia budowlana       Publikacje       Producenci Maszyny i narzędzia       Publikacje       Producenci Obróbki blacharskie       Publikacje       Producenci Poddasza       Publikacje       Producenci Wentylacja dachów       Publikacje       Producenci Dom energooszczędny       Publikacje       Producenci Proekologiczne budowanie       Publikacje       Producenci Instrukcje Poradnik       Publikacje       Producenci Dylematy Inne TV Dachy Forum szkół Dla dekarzy       Z życia PSD       Szkolenia Budownictwo w statystykach BHP na budowie Rzeczoznawcy Organizacje branżowe Targi Wydawnictwa Konkursy i szkolenia Kontakt

  Strona główna
 

 

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

ATLAS w „dziesiątkę” z nagrodą Superbrands

 - ATLAS w „dziesiątkę” z nagrodą Superbrands

Superbrands, międzynarodowa organizacja przyznająca wyróżnienia najlepszym markom obecnym w świadomości konsumenta, w 10. edycji plebiscytu kolejny raz doceniła siłę wizerunku marki ATLAS. Łódzki producent chemii budowlanej uzyskał tytuł Superbrands oraz Created In Poland Superbrands. Jednocześnie, drugi z tytułów został przyznany marce GIPSAR, która na liście laureatów znalazła się po raz drugi, oraz pierwszy raz marce DOLINA NIDY.

Marka ATLAS została nagrodzona w kategorii „Materiały budowlane”. Pierwsze uzyskane przez łódzką firmę wyróżnienie, Superbrands 2015/2016, jest przyznawane markom najskuteczniej poruszającym się po płaszczyźnie wizerunkowej, obecnym w świadomości polskiego konsumenta na tle globalnej konkurencji. Nagrodę tę łódzka firma otrzymała już po raz dziesiąty, będąc corocznym laureatem plebiscytu od samego początku istnienia polskiej edycji plebiscytu. Drugi tytuł - Created in Poland Superbrands 2015/2016, wyróżnia markę ściśle jako tę, która powstała, rozwinęła się i osiągnęła sukces w naszym kraju.

- Dla naszej marki każde wyróżnienie oparte na rzetelnie przeprowadzonych badaniach konsumenckich, czy to wśród ogółu społeczeństwa czy profesjonalistów branżowych, jest motywującym impulsem nie tylko do kontynuowania obranego kierunku w budowaniu wizerunku marki, ale również poszukiwania dodatkowych rozwiązań komunikacyjnych – mówi Paweł Kisiel, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu. – Przyznane tytuły cieszą nas także ze względu na fakt, że są one ukoronowaniem kompleksowych działań wokół marki, nie tylko tych związanych stricte z produktami czy usługami, a także dowodem na efektywność prowadzonej przez nas konsolidacji spółek i ich oferty w ramach Grupy ATLAS.

 - ATLAS w „dziesiątkę” z nagrodą Superbrands
Po raz drugi wyróżniono także markę profesjonalnych gładzi szpachlowych GIPSAR, której producentem jest firma ATLAS. Produkty GIPSAR od lat cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród fachowców, architektów i inwestorów. Marka otrzymała nagrodę Created In Poland Superbrands 2015/2016. Ten sam tytuł został przyznany brandowi DOLINA NIDY, w ramach którego w ofercie Grupy ATLAS dostępne są cenione wyroby gipsowe, jak gładzie, kleje i tynki.

- Kreowanie wizerunku naszych marek jest nieodłącznym elementem wizji ideowej całej Grupy – dodaje Oskar Solecki, Dyrektor Marketingu firmy ATLAS. – Czujemy się marką związaną z polskimi wartościami, jednocześnie zakładamy potrzebę ciągłego rozwoju i dostosowywania się do realiów branży. Dotarcie do konsumentów i zbudowanie relacji między nim a naszą marką, polegającą na specyficznej „symbiozie” nowoczesności i tradycji, to cel którego skuteczne osiągnięcie komunikują nam wyróżnienia zarówno dla marki ATLAS, jak i GIPSAR oraz DOLINY NIDY, zwłaszcza Created in Poland Superbrands.

Przeprowadzone we wrześniu br. badanie Superbrands we współpracy z ARC Rynek i Opinie, objęło ponad 15 tys. respondentów, którzy oceniali około 2 tys. marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Mierzonymi fundamentami ostatecznej oceny są wspomagana znajomość marki, skłonność do jej polecenia oraz, po raz pierwszy w historii plebiscytu, kapitał marki. Uzyskane wyniki były ważone w stosunku do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy ankietowanych.

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji, która działa obecnie w 87 krajach – w Polsce od 2004 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

 
 
do góry



Nasze portale



Partnerzy

  Kontakt