Wydarzenia i nowości Konstrukcje       Publikacje       Producenci Dachy skośne       Publikacje       Producenci Dachy płaskie       Publikacje       Producenci Pokrycia dachowe       Pokrycia ceramiczne             Publikacje             Producenci       Pokrycia cementowe             Publikacje             Producenci       Pokrycia blaszane             Publikacje             Producenci       Papy             Publikacje             Producenci       Gonty bitumiczne             Publikacje             Producenci       Łupek             Publikacje             Producenci       Płyty dachowe             Publikacje             Producenci       Inne             Publikacje             Producenci Dachy zielone       Publikacje       Producenci Dachy odwrócone       Publikacje       Producenci Okno w dachu       Publikacje       Producenci Folie dachowe       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów skośnych       Publikacje       Producenci Ocieplenia dachów płaskich       Publikacje       Producenci Akcesoria dachowe       Publikacje       Producenci Kominy       Publikacje       Producenci Rynny i odwodnienia       Publikacje       Producenci Ochrona odgromowa       Publikacje       Producenci Renowacja       Publikacje       Producenci Chemia budowlana       Publikacje       Producenci Maszyny i narzędzia       Publikacje       Producenci Obróbki blacharskie       Publikacje       Producenci Poddasza       Publikacje       Producenci Wentylacja dachów       Publikacje       Producenci Dom energooszczędny       Publikacje       Producenci Proekologiczne budowanie       Publikacje       Producenci Instrukcje Poradnik       Publikacje       Producenci Dylematy Inne TV Dachy Forum szkół Dla dekarzy       Z życia PSD       Szkolenia Budownictwo w statystykach BHP na budowie Rzeczoznawcy Organizacje branżowe Targi Wydawnictwa Konkursy i szkolenia Kontakt

  Strona główna
 

 

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

Skuteczne rozmowy z klientem – szkolenie dla SUPERDEKARZY z Opolszczyzny

 - Skuteczne rozmowy z klientem – szkolenie dla SUPERDEKARZY z Opolszczyzny
Fot. Monier Braas

Praca dekarza to nie tylko praca na wysokości, zakup i położenie dachówek czy obróbki komina. Znaczą część tego zawodu stanowią bowiem rozmowy i negocjacje z inwestorem, od których zależy m.in. zakres zleconych prac, wycena czy… obustronna satysfakcja ze zlecenia. Jak skutecznie i rzeczowo rozmawiać z wymagającym klientem? Tego między innymi dowiedzą się dekarze z Opolszczyzny podczas bezpłatnego szkolenia organizowanego przez Monier Braas. Szkolenie odbędzie się 24 marca. To część trwającego od 6 lat programu SUPERDEKARZ oraz certyfikacji Braas.

Całodniowe szkolenie pt. „Skuteczne rozmowy z wymagającym partnerem w sprzedaży i obsłudze klienta” składać się będzie z części teoretycznej, jak i praktycznej. W jego trakcie omawiany będzie m.in. prawidłowy przebieg procesu sprzedaży i obsługi klienta. Poruszany zostanie także temat potrzeb kontrahenta oraz rodzaj używanej argumentacji. Dodatkowo uczestnicy szkolenia wezmą również udział w praktycznych ćwiczeniach związanych z trudnymi relacjami z klientem. Jak przyznają dekarze, takie umiejętności z pewnością przydadzą się w ich codziennej pracy. – Dach jest jednym z najbardziej kosztownych etapów budowy, więc decyzje podjęte przez inwestora nabierają często charakteru emocjonalnego. To, czy będziemy umieli się dogadać, doprecyzować szczegóły czy przekonać do lepszego rozwiązania, jest ważne i dla wykonawcy dbającego o swoją reputację zawodową, i dla inwestora – mówi SUPERDEKARZ, Waldemar Stanik z firmy STANIK S.C. Usługi Budowlane-Transport w Tarnowie Opolskim. – Tu praktyczna wiedza, w jaki sposób z nimi rozmawiać, jakie argumenty wykorzystywać, przyda się nie mniej niż fachowy sprzęt dekarski – dodaje.

W szkoleniu udział wezmą SUPERDEKARZE z rejonu opolskiego. W większości posiadający certyfikat Braas. – Chcemy by dekarze współpracujący z nami wiedzieli, jak rozmawiać z klientem. Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić takie szkolenie. Nowoczesna firma dekarska musi dziś nie tylko rzetelnie wykonywać powierzone zlecenia, ale również dobrze obsłużyć klienta – podkreśla Dariusz Smolis, Koordynator Produktu Dachówka z Monier Braas.

Bezpłatne szkolenie odbędzie się 24.03.2015 r., w siedzibie Monier Braas w Opolu.

www.superdekarz.pl

 
 
do góry





Nasze portale



Partnerzy

  Kontakt